Znaleziono 10 wyników

autor: PanChomik
20 wrz 2022, 20:36
Forum: Opcje FTW!
Temat: Opcje na index
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 15182

Re: Opcje na index

Profit Probability: 0.091% <- Powodzenia :) Btw. Nie wiem po co uparcie zakładasz te konta i trollujesz, skoro prędzej czy później znowu zaczniesz przeginać, a ja prędzej czy później i tak Ci je usunę razem ze wszystkimi postami. Ten cykl powtarza się już chyba od dwóch lat, tylko za każdym razem p...
autor: PanChomik
20 wrz 2022, 19:16
Forum: Opcje FTW!
Temat: Opcje na index
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 15182

Re: Opcje na index

DAX jest teraz po ok. 12.670 eur. 10-dniowy PUT na niego, z wykonaniem na 12.500, kosztuje teraz ok 165 eur przy mnożniku x5. Jeśli więc się machniesz ze swoimi teoriami, to tracisz 825 eur na każdej takiej opcji. Nic się nie musi stać, wystarczy, że rynek będzie myszkował w miejscu i twoje opcje z...
autor: PanChomik
20 wrz 2022, 18:27
Forum: Opcje FTW!
Temat: Opcje na index
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 15182

Re: Opcje na index

PanChomik, wstrzymaj się proszę z pisaniem tych samych treści w trzech różnych tematach. Pozostałe dwa przeniosłem do śmietnika. Panie TOmaszu, wlzoylem kilka godzin dzis w napisanie tych tematów i nie były one takie same. 2 moje tematy, ktore pan usunoł dotycyzly czego innego 1) W szybkie pytania:...
autor: PanChomik
20 wrz 2022, 18:25
Forum: Opcje FTW!
Temat: Opcje na index
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 15182

Re: Opcje na index

usuwam ten post bo sie zdublowal
autor: PanChomik
20 wrz 2022, 17:31
Forum: Kosz na zużyte tematy
Temat: ktos w Warszawie do 22.09?
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 5734

Re: ktos w Warszawie do 22.09?

Panie DonKichot, pan wybaczy, ale spokojny będe jak zakupie opcje PUT na index DAX, na dni 23-26 WRZ, a niemam konta, i nie wiadomo czy zdąza założyć. Jestes uczciwy? masz możliwosc opcji? moze pomógłbys?
autor: PanChomik
20 wrz 2022, 17:20
Forum: Kosz na zużyte tematy
Temat: Pomysł: opcje PUT na "łabędzia" dni 23-26.09
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 4678

Pomysł: opcje PUT na "łabędzia" dni 23-26.09

Pomysł: kupić opcje PUT na index. Dla dni 23-26 WRZ 2022. Ponieważ, namnożyło się informacji na temat mającego sie wydarzyć niespodziewanie wydarzenia, w wyniku którego giełdy mogą oberwać. Cokolwiek to mogłoby być, W ciagu tylko jednego, ostatniego tygodnia, instytucjonalni zwiekszyli wydatki na ku...
autor: PanChomik
20 wrz 2022, 16:27
Forum: Kosz na zużyte tematy
Temat: ktos w Warszawie do 22.09?
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 5734

ktos w Warszawie do 22.09?

Dzien dobry, W zwiazku z tematem "Opcji na index" https://www.tradingforaliving.pl/live/viewtopic.php?t=253 i spodziewanie niespodziewanie majacym sie wydarzyc wydarzeniem w dniach 23-26 WRZ 2022. (W ciagu tylko jednego tygodnia, instytucjonalni zwiekszyli wydatki na kupno opcji PUT ponad ...
autor: PanChomik
20 wrz 2022, 16:00
Forum: Opcje FTW!
Temat: Opcje na index
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 15182

Re: Opcje na index

będe szczery Chodzi o dzien 23.09 lub 26.09 Spodziewanie niespodziewanego na te dni wzrasta, w ciagu tylko jednego tygodnia, ostatniego tygodnia, instytucjonalni zwiekszyli wydatki na kupno opcji PUT ponad 10 razy https://imgur.com/a/OrRJg3t https://imgur.com/a/OrRJg3t https://imgur.com/a/rhFxpmQ ht...
autor: PanChomik
20 wrz 2022, 14:11
Forum: Opcje FTW!
Temat: Opcje na index
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 15182

Re: Opcje na index

Dziekuje bardzo! Nie mam żadnych akcji. Duży optymizm! Taka natura ubezpieczenia, że się wydaje w powietrze, ale jak sie przydaży to ... ubezpieczony! A jakieś fajne indexy w sektorze bankowym? upadki banków? kredytobiorcy nie spłacają kredytów? Chociaż bardziej kuszący index gdyby był na małe-sredn...
autor: PanChomik
20 wrz 2022, 03:47
Forum: Opcje FTW!
Temat: Opcje na index
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 15182

Opcje na index

Dzien dobry, Przymierzam sie do zakupu pierwszych opcji PUT na index. Zakładam konto lynx. (tips dla opcji, niuanse dla nowego konta mile widziane!) Pragnę zapytać o 2 rzeczy, a niemam kogo. 1) Na jakie indexy oprócz SPX, NDX, EU50, można kupować jeszcze opcje PUT aby ubezpieczyć się od możliwych tą...