SAXO - szybka pomoc

Masz pytanie lub problem natury inwestycyjnej albo technicznej? Opisz go tutaj, a postaramy się pomóc.
scyther5
Posty: 84
Rejestracja: 20 sty 2018, 12:58

SAXO - szybka pomoc

Post autor: scyther5 » 23 mar 2018, 19:19

Zamknąłem pozycję na JNUG. Nie mam już przycisku ZAMKNIJ więc uważam że się wszystko zamknęło... ale dlaczego mi ceny cały czas zmieniają w pozycji zysk/strata? Tak jakby to cały czas było na rynku?
Załączniki
ddd.JPG

papik
Posty: 30
Rejestracja: 23 mar 2018, 19:27

Re: SAXO - szybka pomoc

Post autor: papik » 23 mar 2018, 19:31

NIe sprzedales bo cena byla nie taka jak trzeba, wiec otworzyles shorta - teraz musisz odkupic akcje.

scyther5
Posty: 84
Rejestracja: 20 sty 2018, 12:58

Re: SAXO - szybka pomoc

Post autor: scyther5 » 23 mar 2018, 19:41

Chce wszystko zamknac co mam z JNUG i nie wiem teraz jak bo nie mam przycisku zamknij. Druga sprawa ...dlaczego pokazuje mi ZAMKNIETE?

scyther5
Posty: 84
Rejestracja: 20 sty 2018, 12:58

Re: SAXO - szybka pomoc

Post autor: scyther5 » 23 mar 2018, 19:52

papik pisze:NIe sprzedales bo cena byla nie taka jak trzeba, wiec otworzyles shorta - teraz musisz odkupic akcje.
Shorta otworzylem przypadkiem jak mialem otwrte pozycje LONG jeszcze. Wtey wybralem przycisk ZAMKNIJ i niby wszystko zamknelo. Jestes pewny tego co mowisz? Bo ni chcialbym teraz znowu wrzucic zlecenia kupna (zaplacic prowizje znowu) po to zeby sie okazalo ze jednak wszystko jest zamkniete.

wies
Stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 13 lis 2017, 15:09

Re: SAXO - szybka pomoc

Post autor: wies » 23 mar 2018, 19:58

Wejdż na rachunek-pod -pozycja ,-powinno być -KWADRAT -,oznacza to zamkniętą pozycję.
Przycisku ,,zamknij ,, nie masz -bo pozycja została zamknięta.

scyther5
Posty: 84
Rejestracja: 20 sty 2018, 12:58

Re: SAXO - szybka pomoc

Post autor: scyther5 » 23 mar 2018, 20:02

Możesz pokazać screena gdzie? Bo nie wiem o czym mówisz.

scyther5
Posty: 84
Rejestracja: 20 sty 2018, 12:58

Re: SAXO - szybka pomoc

Post autor: scyther5 » 23 mar 2018, 20:57

Naprawdę nikt nie jest w stanie nic podpowiedzieć?

scyther5
Posty: 84
Rejestracja: 20 sty 2018, 12:58

Re: SAXO - szybka pomoc

Post autor: scyther5 » 24 mar 2018, 09:10

cezary692 pisze:Miałem podobnie. Po rozmowie z konsultantem stwierdził, że to częsty błąd, który popełniają ludzie u nich. Z tego i z innych powodów się od nich wyniosłem.
Pewnie zamykałeś na platformie stacjonarnej. Na webowej tego problemu nie ma.
Po kliknięciu zamknij pozycja jest zamknięta ale do końca sesji widnieje jako przeciwstawna co wielu odbiera jako nie zamknięta robiąc ponownie przeciwstawne transakcje co powoduje zawieranie kolejnych transakcji odwrotnych i dodatkowe koszty (u nich nie małe). Po prostu trzeba po kliknięciu zamknij pozostawić to do końca sesji, pomimo że wygląda na otwartą. Na platformie webowej tego kłopotu nie ma. Konsultant powiedział, że to skomplikowana platforma i tak ma... ;).
Tak to było u mnie. Może ktoś inny lepiej to wytłumaczy, ja z ich platformą nie miąłem dużo wspólnego, stąd ten błąd nowicjusza.
Masz rację. Dzisiaj wchodzę i pozycja się nie wyświetla. Na platformie webowej tak miałem. No nic, bardzo to jest nie fajne. Dzięki za wytłumaczenie.

sebo
Forumowy wyga
Posty: 1833
Rejestracja: 11 mar 2017, 11:55

Re: SAXO - szybka pomoc

Post autor: sebo » 24 mar 2018, 10:33

To jest bubel i powinni to poprawić a nie tak ma, pisać pismo do nich i tyle.

Greg
Forumowy wyga
Posty: 6070
Rejestracja: 15 mar 2017, 00:33
Kontakt:

Re: SAXO - szybka pomoc

Post autor: Greg » 24 mar 2018, 11:20

scyther5 pisze:Zamknąłem pozycję na JNUG. Nie mam już przycisku ZAMKNIJ więc uważam że się wszystko zamknęło... ale dlaczego mi ceny cały czas zmieniają w pozycji zysk/strata? Tak jakby to cały czas było na rynku?
Jest OK, po sesji Ci to rozliczą...

scyther5
Posty: 84
Rejestracja: 20 sty 2018, 12:58

Re: SAXO - szybka pomoc

Post autor: scyther5 » 30 mar 2018, 21:49

Ponieważ kolejne moje pytanie również jet związane z Saxo Bank (inny temat) więc nie będę zakładał nowego wątku tylko piszę w tym, otóż:
Wpłaty i wypłaty na konto w Saxo są darmowe. Na polskim koncie mam podobnie. Wypłaciłem 2.000,00 USD z Saxo na polskie konto, a otrzymałem 1.992,00 USD (które zostało odpowiednio przewalutowane). Zginęło 8 USD. Najprawdopodobniej jakiś bank pośredniczący coś pobrał. Pytanie w takim razie:
KTO POBIERA TĄ OPŁATĘ? Jest ona stała czy procentowa?
Polski bank nic nie wie, kazali napisać reklamacje, w odpowiedzi na która napisali, że u nich jest wszystko tak jak trzeba. Saxo mówi, że wypłaty są darmowe i odsyła do polskiego banku :)
Będę wdzięczny za pomoc.

Awatar użytkownika
Makaron
Stały bywalec
Posty: 110
Rejestracja: 27 mar 2018, 11:04

Re: SAXO - szybka pomoc

Post autor: Makaron » 30 mar 2018, 22:45

Może chodzi o koszt międzybankowego przelewu zagranicznego (przelew walutowy nie w PL i nie w EUR)?

scyther5
Posty: 84
Rejestracja: 20 sty 2018, 12:58

Re: SAXO - szybka pomoc

Post autor: scyther5 » 31 mar 2018, 11:10

PL_Andrev pisze:Może chodzi o koszt międzybankowego przelewu zagranicznego (przelew walutowy nie w PL i nie w EUR)?
Przelwe w USD.
cezary692 pisze: Już było:
viewtopic.php?f=4&t=125
Banki pośredniczące. I tak mało zginęło, potrafi zginąć więcej zależy przez jakie banki pośredniczące idzie. Czyżbyś przelewał do Mbank.
Dzięki. Przelew do Alior-a. Mam nadzieję, że jak teraz pobrali 8USD to przy większej kwocie również pobiorą 8 USD, a nie jakiś procent od przelewanej kwoty.

ODPOWIEDZ