LYNX Broker

Miejsce do prowadzenia jałowej i starej jak świat dyskusji na temat tego, który broker jest lepszy od którego, a który nie.
reuptake
Stały bywalec
Posty: 194
Rejestracja: 18 sty 2020, 12:12

Re: LYNX Broker

Post autor: reuptake » 30 sty 2020, 12:36

Tak się po prostu w praktyce zastanawiam, jak weryfikują np. tysiące transakcji (przeprowadzając jeszcze na tym przeliczenia kursów, FIFO itd) otrzymane w formie wydruku.

marcins
Posty: 1
Rejestracja: 04 lut 2020, 10:47

Re: LYNX Broker

Post autor: marcins » 04 lut 2020, 10:48

A czy Lynx przekazuje informacje do Urzedu Skarbowego w Polsce?

Awatar użytkownika
Tomek
Gone away
Posty: 2351
Rejestracja: 09 mar 2017, 20:40
Kontakt:

Re: LYNX Broker

Post autor: Tomek » 04 lut 2020, 11:13

Nie przekazuje.

Olorin
Posty: 1
Rejestracja: 03 mar 2020, 11:40

Re: LYNX Broker

Post autor: Olorin » 03 mar 2020, 11:51

Witam,

Przepraszam za zamieszanie juz wszystko jasne.

lcttn
Posty: 4
Rejestracja: 17 mar 2020, 12:58

Re: LYNX Broker

Post autor: lcttn » 17 mar 2020, 13:09

Cześć!

Czy miał ktoś kiedyś opóźnienie z otwarciem rachunku?

Konto założyłem 4 marca, od tego czasu jeszcze nie zostało aktywowane. Najpierw jednodniowe opóźnienie spowodowane błędem systemowym, przez który jeden z moich dokumentów nie został poprawnie zuploadowany. 5 marca dostałem potwierdzenie, że wszystko jest ok, a aktywacja konta zajmie do 4 dni roboczych. 13 marca wysłałem maila z zapytaniem o status, jako, że nie dostałem żadnej informacji. Niestety nie dostałem odpowiedzi, dopiero po telefonie wczoraj dowiedziałem się, że coś im się wysypało i muszą procesować moją aplikacje ponownie. Dalej czekam, ale nie zapowiada się to dobrze...

Rozumiem, że sytuacja jest wyjątkowa, a problemy się zdarzają. Nie podoba mi się jednak brak komunikacji - brak odpowiedzi na maile lub brak telefonu z informacją zwrotną, mimo takiej obietnicy.

Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Tomek
Gone away
Posty: 2351
Rejestracja: 09 mar 2017, 20:40
Kontakt:

Re: LYNX Broker

Post autor: Tomek » 17 mar 2020, 14:57

Cześć, to raczej wyjątek niż reguła. A pytanie pomocnicze, czy zrobiłeś na konto przelew aktywacyjny?

lcttn
Posty: 4
Rejestracja: 17 mar 2020, 12:58

Re: LYNX Broker

Post autor: lcttn » 17 mar 2020, 16:09

Do tego etapu jeszcze nie doszliśmy... :)

Póki co stoi to na przesłanej aplikacji i dosłanych mailowo dokumentach.

Awatar użytkownika
Tomek
Gone away
Posty: 2351
Rejestracja: 09 mar 2017, 20:40
Kontakt:

Re: LYNX Broker

Post autor: Tomek » 17 mar 2020, 18:11

Powinieneś wykonać przelew aktywacyjny na dane wygenerowane w końcowym etapie wypełniania wniosku. To zawsze błyskawicznie przyspiesza proces otwarcia rachunku i daje pełną funkcjonalność konta.

lcttn
Posty: 4
Rejestracja: 17 mar 2020, 12:58

Re: LYNX Broker

Post autor: lcttn » 17 mar 2020, 19:59

Dane do przelewu są generowane dopiero po przetworzeniu aplikacji, z czym jest niestety problem po stronie Lynx.

Awatar użytkownika
Tomek
Gone away
Posty: 2351
Rejestracja: 09 mar 2017, 20:40
Kontakt:

Re: LYNX Broker

Post autor: Tomek » 17 mar 2020, 21:37

No to jeśli nie dostałeś danych do przelewu, to myślę, że o wiele szybciej załatwisz sprawę biorąc do ręki telefon i dzwoniąc do supportu Lynx niż zadając pytania na forum internetowym :)

lcttn
Posty: 4
Rejestracja: 17 mar 2020, 12:58

Re: LYNX Broker

Post autor: lcttn » 18 mar 2020, 12:51

Tomku, tak jak pisałem, kontaktowałem się z Lynx mailowo i telefonicznie. Pytałem po prostu, czy ktoś ma podobne doświadczenia z procesem zakładania konta i obsługą klienta. :)

Pozdrawiam!

korver
Posty: 10
Rejestracja: 11 mar 2019, 14:05

Re: LYNX Broker

Post autor: korver » 25 mar 2020, 14:09

Witam,

jak włączyć możliwość handlu opcjami na platformie LYNX Trading? Przy próbie wyskakuje informacja, że ten instrument jest dla mnie nieaktywny. Konto u nich mam ponad rok i wcześniej się tym nie interesowałem. Próbowałem wczoraj pozmieniać w ustawieniach konta przez stronę WWW, jednakże dzisiaj widzę, że dalej nie mogę nic handlować.

pozdrawiam,
Kamil

mlubinski
Forumowy wyga
Posty: 536
Rejestracja: 07 cze 2018, 21:26

Re: LYNX Broker

Post autor: mlubinski » 25 mar 2020, 14:42

skontaktuj się z LYNX, wytłumaczą Ci co z tym zrobić - z tego co pamiętam (z IB) wymagane hest określenie odpowiedniej wartości aktywów netto, net wealth oraz income, zeby móc handlować opcjami - gdy tego nie ma, to trzeba jakiś test zdać. Ale wyjaśnią Ci najlepiej na infolinii brokera :)

Reanoe
Posty: 30
Rejestracja: 22 paź 2019, 10:08

Re: LYNX Broker

Post autor: Reanoe » 01 kwie 2020, 12:07

@korver
Zaloguj się do obsługi konta. Tam z menu Setting->Account Settings. Potem w Trading Experience & Permissions szukasz to czego potrzebujesz, prosisz o pozwolenie i dla opcji US trzeba test zdać. Zdajesz do skutku. Potem po paru dniach masz dostęp.

Natomiast ja mam pytanie o Stock Yield Enchacement Program. Na początku roku zapisałem się do tego programu. Od lutego, z racji sytuacji na giełdzie, moje akcje są wypożyczane, natomiast nie widzę żebym dostał za to jakieś wynagrodzenie. Czy Lynx to sumuje raz do roku czy jak?

Slawer
Posty: 10
Rejestracja: 08 cze 2019, 22:44

Re: LYNX Broker

Post autor: Slawer » 01 kwie 2020, 12:45

korver pisze:
25 mar 2020, 14:09
Witam,

jak włączyć możliwość handlu opcjami na platformie LYNX Trading? Przy próbie wyskakuje informacja, że ten instrument jest dla mnie nieaktywny. Konto u nich mam ponad rok i wcześniej się tym nie interesowałem. Próbowałem wczoraj pozmieniać w ustawieniach konta przez stronę WWW, jednakże dzisiaj widzę, że dalej nie mogę nic handlować.

pozdrawiam,
Kamil
Musisz mieć konto typu margin a nie cash> Możesz sobie to zmienić w ustawieniach z tego co pamiętam. Tak jest w IB,a w Linx powinno być tak samo.

ODPOWIEDZ