Znaleziono 83 wyniki

autor: Martin78
12 sty 2019, 11:53
Forum: Hydepark (rozmowy o wszystkim)
Temat: Live o wszystkim
Odpowiedzi: 1405
Odsłony: 184819

Re: Live o wszystkim

Jednak nie przebili. Cwane bestie. Dali nadzieje niedzwiedziom.

https://stooq.pl/n/?f=1270259
autor: Martin78
11 sty 2019, 18:01
Forum: Hydepark (rozmowy o wszystkim)
Temat: Live o wszystkim
Odpowiedzi: 1405
Odsłony: 184819

Re: Live o wszystkim

jak tam Misiaczki, trzymacie sie jeszcze? :) mialem wczoraj i dzis tgzw good mood :) takze wybaczcie, moj sarkastyczny ton no taki mam humor po prostu :) i wiem ze niektorzy sie usmieja a niektorych to drazni ale z siebie tez tak sie smieje, wiec bez obrazy :) to jest hydepark :) ale sens wypowiedzi...
autor: Martin78
11 sty 2019, 10:10
Forum: Hydepark (rozmowy o wszystkim)
Temat: Live o wszystkim
Odpowiedzi: 1405
Odsłony: 184819

Re: Live o wszystkim

I jak tam? kazda moja ostatnia predykcja w punkt duzo sie nauczylem ostatnio i odrobilem lekcje :) wy tez macie w tym swoj udzial Najgorsze jak ktos sie zafiksuje i szuka potwierdzen swojej fiksacji analiz wykresow, ze kryzys ze krach Potem siedzi jak cielatko i czeka na rzez i sie dziwi, no ale dla...
autor: Martin78
10 sty 2019, 23:37
Forum: Hydepark (rozmowy o wszystkim)
Temat: Live o wszystkim
Odpowiedzi: 1405
Odsłony: 184819

Re: Live o wszystkim

aaahh jak moglem zapomniec o tej magicznej liczbie ktora raz byla wsparciem raz oporem :) czyli 2666 takze nie liczcie na skormne 30 punktow up, TO ZA MALO 2666 wydaje sie byc optymalne :) no moze cos pod 2700 nawet jak przedluza rajd do poniedzialku sie nie zdziwie, bo wszyscy jutro pomysla ze to j...
autor: Martin78
10 sty 2019, 22:56
Forum: Hydepark (rozmowy o wszystkim)
Temat: Live o wszystkim
Odpowiedzi: 1405
Odsłony: 184819

Re: Live o wszystkim

No Panowie, 5 wzrostowych sesji po kolei. Pod co tak ciągną indeks do góry? Czy opór na 2600 wytrzyma? 5? to malo, chyba jeszcze 2, i dopiero jakas korekta jak przy spadkach, piatek i poniedzielek spadkowy to teraz na odwrot Ale chyba nie na dlugo, wyniki spolek beda. Pod co wzrostowe sesje? a zada...
autor: Martin78
09 sty 2019, 11:17
Forum: Hydepark (rozmowy o wszystkim)
Temat: Live o wszystkim
Odpowiedzi: 1405
Odsłony: 184819

Re: Live o wszystkim

Przeledzcie sobie to co pisalem w listopadzie i w grudniu co sie wydarzy jak wszyscy wieszczyli krach a Greg byl w szczytowej formie :) bo nie chce mi sie cytowac tych moich wywodow znajdzie sobie moje 1 wpisy. 1 czy 2 wpis, 23 listopad: rynek zawsze czeka na jakis impuls zeby zmienic kierunek jeste...
autor: Martin78
09 sty 2019, 01:06
Forum: Hydepark (rozmowy o wszystkim)
Temat: Live o wszystkim
Odpowiedzi: 1405
Odsłony: 184819

Re: Live o wszystkim

usa nie jest bankrutem, i nie bedzie
bo to oni ustalaja lad gospodarczy i sa potega, jak sobie ustala ze nie sa bankrutami to nie beda
nawet jak techniczine beda :)

caly swiat za to zaplaci a oni na plecach swiata beda stali najwyzej
zrozumcie to :)
autor: Martin78
08 sty 2019, 13:00
Forum: Hydepark (rozmowy o wszystkim)
Temat: Podsumowanie tematu Stock Market Crash 2018
Odpowiedzi: 177
Odsłony: 27880

Re: Podsumowanie tematu Stock Market Crash 2018

Pisalem juz o tym wszystkim jak malo kto o tym pisal, teraz to latwo cytowac artykuly Bo dla mnie to bylo oczywiste, nie chce mi sie juz do tego wracac. Teraz przewioza pewnie tych co zapakowani w szorty, potem skoryguja w dol, i w koncu odbija na nowe ATH Wytrzymaja tylko ci ktorzy siedza na tylku,...
autor: Martin78
07 sty 2019, 01:15
Forum: Hydepark (rozmowy o wszystkim)
Temat: Podsumowanie tematu Stock Market Crash 2018
Odpowiedzi: 177
Odsłony: 27880

Re: Podsumowanie tematu Stock Market Crash 2018

no cóż... jak pisalem, racje ma, Peter Shiff tez ma racje od 10 lat :) tylko timming nie ten :) jak sie maja ci co to shorty dobierali i zjechali mnie za moje herezje nie poparte stosami wykresow a prosta logika?? dzis kolejny dzien short squeeze mowilem 2019 new ATH i wiecie co, nie dlatego ze jest...
autor: Martin78
07 sty 2019, 00:30
Forum: Hydepark (rozmowy o wszystkim)
Temat: Stock Market Crash 2018 - live comments
Odpowiedzi: 11312
Odsłony: 1169134

Re: Stock Market Crash 2018 - live comments

To teraz twarde dane: 04.01 - 4.21 green 03.01 - 3.82 red 02.01 - 3.83 green 31.12 - 3.44 green 28.12 - 3.70 red 27.12 - 4.10 green 26.12 - 4.23 green 24.12 - 2.61 red 21.12 - 7.61 red 20.12 - 5,59 red 19.12 - 5.13 red A teraz weź kalkulator do ręki, zrób obliczenia, podsumuj, przeanazlizuj i odpow...
autor: Martin78
05 sty 2019, 11:12
Forum: Hydepark (rozmowy o wszystkim)
Temat: Stock Market Crash 2018 - live comments
Odpowiedzi: 11312
Odsłony: 1169134

Re: Stock Market Crash 2018 - live comments

Damond, pisalem nasze prognozy to dywagacje ktore moga sie sprawdzic tylko w srednim terminie Liveroore testowal rynek, ciagle kupujac i pozbywajac sie tracac, szukajac gorki, dolka tak samo Paul Tudor Jones Pisalem juz, ile mam razy to powtarzac, rynek kazdego wodzi za nos i przewiezie nie raz To z...
autor: Martin78
05 sty 2019, 01:30
Forum: Hydepark (rozmowy o wszystkim)
Temat: Stock Market Crash 2018 - live comments
Odpowiedzi: 11312
Odsłony: 1169134

Re: Stock Market Crash 2018 - live comments

Pewnie indeksy na koncu na S, ale bylbym ostrozny Zeby sie nie okazalo ze wszystkie te szorciki wykupily wieloryby i przewioza w poniedzialek Zobaczcie ze nawet nie bylo odreagowania technicznego po zamykaniu Lek (zamylanie L czyli otwieranie pozycji s i rynek powinien leciec w dol jesli wiekszosc z...
autor: Martin78
05 sty 2019, 00:58
Forum: Hydepark (rozmowy o wszystkim)
Temat: Podsumowanie tematu Stock Market Crash 2018
Odpowiedzi: 177
Odsłony: 27880

Re: Podsumowanie tematu Stock Market Crash 2018

Oczywiscie ze wtedy napisze ze chyle czola odkopiemy ten temat w grudniu 2019 :) nawet bez tych wszystkich analiz i bez zadnej logiki moge zlaozyc z 90% skutecznoscia iz po takiej swiecy rocznejjak w 2018 kolejna bedzie zielona. Nie porownujmy 2008 do teraz, to jest smieszne, zadnego trigera do kryz...
autor: Martin78
04 sty 2019, 19:04
Forum: Hydepark (rozmowy o wszystkim)
Temat: Podsumowanie tematu Stock Market Crash 2018
Odpowiedzi: 177
Odsłony: 27880

Re: Podsumowanie tematu Stock Market Crash 2018

Ja po prostu glosno mysle, zastanawiam sie, wnioskuje Kierunek mam obrany, tzn zadnego krachu w 2019, Greg sie myli, indexy USA na plus krach najwczesniej w 2021 Co nie znaczy ze sytuacja na rynku tak gladko wpisuje sie w moje myslenie, bo tak dziala market. Mnie, was tez wodzi za nos, wyprowadza w ...
autor: Martin78
04 sty 2019, 16:29
Forum: Hydepark (rozmowy o wszystkim)
Temat: Podsumowanie tematu Stock Market Crash 2018
Odpowiedzi: 177
Odsłony: 27880

Re: Podsumowanie tematu Stock Market Crash 2018

Wczoraj -2.5 a dzis +3 i bardzo dobre dane Pisalem 2019 bedzie na plus oraz ze wszystko jest do wyciagniecia i zalatwienia, nie wisi zaden miecz nad gospodarka, i powell inaczej juz gada zdjeli perspektywe podwyzek i jaka reakcja?? w dol? jak greg twierdzil? czy up jak ja mowilem? a jakby zastopowal...